Kancelář budoucnosti
Canon
Podle průzkumu vnímání značky mají uživatelé spojený Canon především s fotoaparáty. Jen malá část veřejnosti ví, že Canon je špičkovým výrobcem kancelářských technologií. Naším úkolem to bylo změnit.
STRATEGIE | PRODUKCE | OBSAH | EVENT | MEDIA RELATIONS | SOCIÁLNÍ SÍTĚ
Mix odborníků a osobností
Připravili jsme celoroční komunikační projekt, v němž jsme prostřednictvím vizí renomovaných odborníků a zajímavých osobností spolu s ukázkami současné moderní techniky nastínili, jak bude vypadat a fungovat kancelář za dvacet let.
Akademici, ekonomové, vědci, umělci, vládní zmocněnec pro IT a také vrcholoví manažeři včetně zástupců společnosti Canon – ti všichni představili svoji vizi práce v budoucnosti. Nejdříve na microsite, kterou jsme připravili společně s webem Aktuálně.cz a kde důležitou roli hrály ilustrace Štěpána Mareše.
Diskuze a výstava
Všechny autory jsme pozvali na jednodenní konferenci, kde jejich přednášky doplnila panelová diskuze. Setkání, které moderoval Miloš Čermák, jsme doplnili výstavou Kancelář minulosti a současnosti.
Rozšířili jsme vnímání značky na českém trhu a představili jsme Canon jako technologického lídra v médiích, na sociálních sítích a mezi odbornou veřejností.
150+
ZPRÁV V MÉDIÍCH
18
OSOBNOSTÍ SE SPOJILO
S PROJEKTEM CANON
79 000
IMPRESÍ MICROSITE
KANCELÁŘ BUDOUCNOSTI
NA AKTUÁLNĚ.CZ