Kancelář budoucnosti

Canon

Podle průzkumu vnímání značky mají uživatelé spojený Canon především s fotoaparáty. Jen malá část veřejnosti ví, že Canon je špičkovým výrobcem kancelářských technologií. Naším úkolem to bylo změnit.


STRATEGIE | PRODUKCE | OBSAH | EVENT | MEDIA RELATIONS | SOCIÁLNÍ SÍTĚ

"Důležitou roli hrály ilustrace Štěpána Mareše"

Mix odborníků a osobností

Připravili jsme celoroční komunikační projekt, v němž jsme prostřednictvím vizí renomovaných odborníků a zajímavých osobností spolu s ukázkami současné moderní techniky nastínili, jak bude vypadat a fungovat kancelář za dvacet let.

Akademici, ekonomové, vědci, umělci, vládní zmocněnec pro IT a také vrcholoví manažeři včetně zástupců společnosti Canon – ti všichni představili svoji vizi práce v budoucnosti. Nejdříve na microsite, kterou jsme připravili společně s webem Aktuálně.cz a kde důležitou roli hrály ilustrace Štěpána Mareše.

Diskuze a výstava

Všechny autory jsme pozvali na jednodenní konferenci, kde jejich přednášky doplnila panelová diskuze. Setkání, které moderoval Miloš Čermák, jsme doplnili výstavou Kancelář minulosti a současnosti.

Rozšířili jsme vnímání značky na českém trhu a představili jsme Canon jako technologického lídra v médiích, na sociálních sítích a mezi odbornou veřejností.

150+

ZPRÁV V MÉDIÍCH

18

OSOBNOSTÍ SE SPOJILO
S PROJEKTEM CANON

79 000

IMPRESÍ MICROSITE
KANCELÁŘ BUDOUCNOSTI
NA AKTUÁLNĚ.CZ

Související projekty

Nové centrum Prahy

Pomáhámě HB Reavis v novém architektonickém řešení Vinohradské třídy.

Cena života

S NN Životní pojišťovnou se ptáme, na čem Česchům záleží.

Sokolské (znovu)obrození

Českou obec sokolskou jsme na sociálních sítích profilovali jako atraktivní organizaci pro mladé sportovce.