Sokolské (znovu)obrození
Česká obec sokolská
XVI. Všesokolský slet jsme využili pro aktivaci členské základny a nových podporovatelů Sokola. Aktivně jsme využili sociální sítě, abychom na Facebooku a Instagramu pomohli vnímat Českou obec sokolskou jako moderní organizaci pro všechny sportovce, zejména děti a mládež.
STRATEGIE | PRODUKCE | OBSAH | EVENT | MEDIA RELATIONS | SOCIÁLNÍ SÍTĚ
Cvičení pro mladé
Sokol byl nezaslouženě vnímán jako tradiční organizace pro starší sportovce, přitom dvě třetiny členů jsou mladší 26 let. V období před sletem i v jeho průběhu jsme se zaměřili na tuto cílovou skupinu a na sociálních sítích jsme jí ukazovali hlavně atraktivní moderní sporty, např. parkour, v podání mladé generace. Propojili jsme se přímo se správci stránek sokolských oddílů a s jejich pomocí se nám podařilo výrazně navýšit zapojení uživatelů. Společně s tím jsme dosáhli několikanásobného dosahu facebookových stránek Sokola.
Plno nových přihlášek
Všesokolský slet trval pět dní, během kterých jsme zajišťovali kompletní mediální servis – media relations a fungování press centra. Na sociální sítě jsme mimo jiné připravili úspěšný live stream pochodu Prahou. Díky sociálním sítím se zvýšil zájem o členství v Sokole natolik, že v mnohých oddílech nestačila kapacita pro přijímání.
8X
ROČNÍ NÁRŮST
SLEDUJÍCÍCH NA FACEBOOKU
9000+
LIKE PRO FOTOGALERIE
ZE ZÁVĚREČNÉHO DNE
90 000
UŽIVATELŮ DOSAŽENO ORGANICKY
BĚHEM SLETOVÉHO DNE